گروه آسرا

ساخت گلخانه‌های مدرن با فناوری روز دنیا

به پشتوانه ۱۸ سال تجربه موفق در انجام بیش از ۱۰۰ پروژه در ۱۰ کشور، کیفیت بالا در سطح بین‌المللی را برای شما تضمین می‌کنیم.

مزایای گلخانه‌سازی

گلخانه‌سازی اگر با روش‌های نوین و به صورت علمی با دانش فنی بسیار بالا باشد، می‌تواند با کاهش هزینه‌های جاری تولیدات زمین‌های کشاورزی را چند برابر بیشتر کند. به این ترتیب سرمایه‌گذاری را بسیار به صرفه نماید.

انواع سازه‌های ساخت آسرا

ساخت کلیه‌ی تجهیزات در گلخانه‌های پلاستیکی و شیشه‌ای و ایجاد زیرساخت تولید و تأمین تجهیزات هوشمندسازی و های‌تک به صورت مستقیم از برندهای مطرح جهانی سبب کاهش هزینه‌های ساخت در پروژه‌ها شده و تأمین لجستیکی کالا با بهره‌مندی از انبارهای توزیع در کشورهای مختلف سبب صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری پروژه‌ها شده است.

تجربیات آسرا

گروه آسرا به پشتوانه ۱۸ سال تجربه در حوزه‌ی تولید و احداث گلخانه‌های مدرن، همواره در صدد تجقیق و توسعه فناوری در راستای نائل شدن به بالاترین کیفیت مطلوب جهانی بوده است. بهره‌برداری از ده‌ها پروژه‌ی این شرکت که سالیان متمادی توانسته‌اند با بکارگیری تکنولوژی ساخت شرکت آسرا پیشرو در صادرات و حفظ بازارهای هدف خود باشند گواه این مهم می‌باشد.  

چرا آسرا

بی‌شک بازار هدف و نگرانی‌های سرمایه‌گذاران از برگشت سرمایه‌شان بر ما پوشیده نیست. دفاتر بازرگانی احداث شده در کشورهای روسیه، آذربایجان، ازبکستان، ترکیه و ایران و ایجاد خدمات حمل و نقل صادراتی این بخش خدماتی دیگر در جهت تأمین امنیت مالی سرمایه‌گذاری مالی می‌باشد. ایجاد زیرساخت‌های تولید در کشور ایران باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های حمل و تحویل به موقع برای پروژه‌های مورد قرارداد این مجموعه شده است.

سوالات متداول

گروه آسرا یک گروه بین‌المللی با سابقه ۱۸ ساله است که بیش از ۱۰۰ پروژه موفق در بیش از ۱۰ کشور دنیا داشته است و انواع مختلف گلخانه‌ها را با بهترین کیفیت و بازده تحویل سرمایه‌گذاران و کشاورزان داده است.

گروه آسرا سازنده‌ی گلخانه‌های شیشه‌ای،  پلاستیکی (نایلونی، پلی اتیلن) و پلی کربنات است که با توجه به نیاز کارفرما و مطالعات انجام شده می‌توان هر کدام را اجرا نمود.

گروه آسرا پس از مطالعات کامل محیطی و براساس نوین‌ترین دانش روز کشاورزی گلخانه‌ای و صنعتی، گلخانه‌ی مناسب برای محصول هدف را طراحی می‌کند و می‌سازد.

گروه آسرا حاضر است تا به صورت تضمینی محصولات گلخانه‌هایی که ساخته را خریداری بکند و با شما تا سال‌ها پس از ساخت گلخانه نیز همراهی می‌کند.

ما در آسرا با بهره‌گیری از نوین‌ترین دانش روز کشاورزی صنعتی گلخانه‌های با بازدهی بالا را می‌سازیم. همچنین با بودن در کنار شما تا سال‌ها پس از ساخت گلخانه، سال‌ها خدمات خود را تضمین می‌نماییم.

با ما در تماس باشید